26 Ağustos 2014

Anıtkabir'deyiz...

#anıtkabirdeyiz
26 ağustos 2014

Gurur ve sevgiyle.....

Girerken kolumuza  yazıldı
herkes siyah giymişti...
aslanlı yolda...
 Arkadaşlarım hatice saraç ve ömür mor ile.. 7 saat ağustos sıcağında güneşte bekledik..ama hiç yılmadık





Bu numarada durdum.


Atam'ın saçının telinde görev aldım.gurur duydum.bu gurur tablosunda ve 6000 kişinin yanında yer
almak çok güzel bir duygu.torunlarıma bırakacağım anım olsun istedim.


Atamızın portresinde yer alan 6000 kişi "SENİ SEVİYORUZ ATAM" işareti ile Guinness rekorlar
Kitabına girdiğimiz an,kızgın güneş altında 15 dk.hareketsiz.dudaklarımızdaki marşlarla,yüreğimizdeki sevgimizi işaret ederek ata' mıza seslendik.
  "SENİ SEVİYORUM ATAM"




https://www.facebook.com/video.php?v=10152397949384151

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarmısınız...tşk